selamat datang..:D terima kasih.

Isnin, 5 Ogos 2013

i can't forget about you.:'(

Maafkan aku Fazrul bin Ibrahim  aku dah cuba untuk lupakan kau tapi aku tak boleh aku rindu kau sangat dan aku nak cerita semua benda dengan kau,kan best kalau kau sentiasa ada disisi aku macam dulu salah aku ke pindah sekolah faz? boleh aku balik sekolah samasama dengan kau lagi tak? boleh aku tengok muka kau setiap hari tak? boleh aku kacau kau sampai kau marah tak? boleh kau pujuk aku time aku menangis tak? boleh kau ada setiap masa bila aku perlukan tak? boleh kau msg dan call aku tak? dan boleh kau jadi milik aku lagi tak? boleh tak semua tu kau buat untuk aku faz? i miss you damn much sorry cause always disturb your life i don't know why i can't forget about you.i'm sorry fazrul but i really need you.:'((
terima kasih.jumpa lagi.:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan