selamat datang..:D terima kasih.

Sabtu, 13 April 2013

i hope i can forget about you.:)

mana hilangnya diri aku yang sebelum ini? mana hilangnya kekuatan aku? mana hilangnya kegembiraan dan keseronokan? kenapa aku jadi selain ini? kenapa aku jadi selemah ini? kenapa aku jadi sesedih ini kenapa? kenapa kau bawak pergi semua kekautan dan kegembiraan aku kenapaa? aku nak balik semua benda tu aku nak hidup aku sentiasa gembira macam sebelum ni.kenapa amik semua benda tu dari aku dan lepastu pergi jauh dari aku kenapa? kenapa mesti benda ni jadi berulang kali dekat aku? kenapa aku mesti kenal,sayang,suka dekat orang yang salah ? kenapa? kenapa? kenapa mesti aku nak ingat kau lagi? kenapa aku susah nak lupakan kau? tapi aku sangat bersyukur mempunyai kawan yang baik.aku harap korang tak akan tinggal kan aku juga.:')
terima kasih.jumpa lagi.:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan