selamat datang..:D terima kasih.

Sabtu, 30 Mac 2013

i hate tomorrow :'(

                                                          
lihat gambar diatas dan itu yang aku rasakan iaitu kesedihan,kenapa masa berlalu dengan begitu pantas? kenapa cuti mesti sepantas ini? sejujurnya aku cakap aku tidak puas menikmati cuti ini,cikgu yang saya hormati boleh bagi saya cuti lagi sebulan? tak pon setahun saya tak nak balik ke asrama yang seakan penjara.:/ saya nak duduk dekat rumah yang memberi keindahan ini.:) kadangkadang aku terfikir kenapa aku pilih untuk duduk diasrama? kenapa sebelum masuk ke asrama aku tidak membantah untuk tinggal dirumah? kenapa? kenapa? dan kenapa? adakah aku ditakdirkan untuk belajar disana? hmmm kadang-kadang aku harap semua ini hanya mimpi dan bila aku bangun dari tidur aku masih dalam bulan 12.2012 dan boleh menikmati cuti dengan seronoknya.:/ kalau aku diberi kuasa aku akan putar balik masa dan menikmati masa masa terindah bersama keluarga dan rakan-rakan.:')  ada sesiapa memahami aku sekarang? okay tak.sebab dieorang mesti akan cakap tu lah dulu nak sangat pergi kan. ye memang lah aku nak pergi sebab aku tak nak kecewa kan keluarga aku lagi satu aku nak juga belajar benda baru yang cuma aku tak nak ialah asrama dan asrama.:'(  dan sekarang aku nak menangis sepuaspuasnya kerana perasaan sedih tidak dapat dibendung.kadang-kadang kita nangis bukan sebab satu perkara sahaja tapi semua.dan lagi satu aku tertanya -tanya dari hari jumaat aku balik dari asrama.kenapa kau tak pernah mesej aku sejak aku balik dari asrama haritu sehingga sekarang? mungkin aku tak ada hak nak tanya kan tapi benda tu bagi aku sangat penting.aku sentiasa fikir kau busy dan terlampau banyak kerja tapi betul ke ?  hmm tak apalah aku pon tak nak menyusahkan kau nanti penat pulak kan kena layan kerenah aku yang suka merepek ni kan.:) kepada puan mishainun ,nek nanti dekat sana doakanlah yang terbaik untuk fatin ye dan fatin doakan nenek pergi dan balik dalam keadaan yang selamat.i love you nek.:) okay sampai disini saja,bye assalamualaikum.:)

terima kasih.jumpa lagi.:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan